christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Puck en Court - WaarBenJij.nu christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Puck en Court - WaarBenJij.nu

christchurch

Door: puck

Blijf op de hoogte en volg Puck en Court

25 April 2010 | Nieuw Zeeland, Christchurch

hoi lieve allemaal!
we hebben onze eindhalte bereikt na 2 maanden fantastische dingen te hebben gezien en gedaan. nu zitten we dan in een prachtig resort, met gigantische bedden. een hele grote EIGEN badkamer.. en er wordt heerlijk voor ons gekookt!
de laatste dagen hebben we helaas niet kunnen updaten omdat we veel gereden hebben, en internet was er op de campings helaas niet. vanaf timaru zijn we naar akaroa gereden waar we met dolfijnen wilde zwemmen, helaas ging dat niet door en hadden we besloten om maar naar een camping in christchurch te gaan omdat het dan maar 10 min was van kea camperverhuur. wel zo makkelijk natuurlijk! we waren, en vooral papa ook, de camper wel zat hoor! de laatste week viel ie namelijk een beetje uit elkaar..de waterpomp deed het niet goed, het dynamolampje brandde en we moesten van bedden wisselen want de schuifstukken om van een bank een bed te maken zaten vast en moest ik boven slapen. mn vader dus in mijn bed (veel te smal voor hem, vond hij! ;)) ook een beetje rotweer gehad en daarom kwam het stadje niet zo heel gezellig over natuurlijk! vandaag wel lekker gehad en vanochtend dan op ons gemakkie de camper ingeleverd. prettig ontvangen en verontschuldigingen voor de dingen die niet goed waren! daarna hier naartoe gebracht en heerlijk geluncht vanmiddag! verder zijn de plannen niet zo groot meer voor de rest van de week eigenlijk. nog een keertje naar het stadje en lekker uitrusten. we hebben wel genoeg gedaan.. toch? er komt nog 1 update maar ik wil jullie alvast ontzettend bedanken voor de leuke lieve en vooral grappige reacties! we vonden het fijn dat jullie zo met ons meedachten en leefden. we hebben jullie ook wel vermaakt met onze verslagen toch???
hele dikke kus en veel liefs uit christchurch!
Court en Puck

  • 25 April 2010 - 10:54

    Puck En Court :

    ps. geen fotos dus dit keer! komen er wel hoor, even om te laten zien hoe mooi we hier weer zitten!!! xxxxx

  • 25 April 2010 - 11:38

    Willy (moeder Puck):

    Wat bedank je ons nou toch weer lief.... ik heb alweer tranen in m´n ogen! Ik heb je net een hele tijd op MSN gehad en heb je weer gezien!
    Nog maar een weekie scheet dan ben je weer thuis!
    Love you!!!!!
    Geniet van het niets doen, want volgende week mag je gewoon weer aan het werk!
    Dag mop!
    XXX

  • 25 April 2010 - 11:52

    Ria Buschmann:

    Ha leuk, een update!!
    Jullie hebben toch nog bijna een volle week, geniet er nog maar van, van het luieren en relaxen!
    Ik heb me zeker vermaakt met jullie verslagen, maar ook al doen jullie deze week niet veel bijzonders, ik wil nog wel meer verslagen/updates hoor!! En foto's natuurlijk!!

    liefs

  • 25 April 2010 - 11:52

    Ria Buschmann:

    O ja, hoe zit het met de overbagage, weten jullie al hoe duur het is om e.e.a. met de post te versturen?

  • 25 April 2010 - 12:40

    Antoinette:

    doe maar lekker rustig aan de komende dagen , dan kan je er weer.....2 dagen tegen......als je terug bent..... :-))

    xx antoinette

  • 25 April 2010 - 20:55

    Lucy:

    Lieverds, bijna zit jullie fantastische trip er op. Momenten tussen vader en dochter en dochter en vader. Meer dan dierbaar lijkt mij. Dat wisten jullie al voor je aan deze enorm leuke, spannende, emotievolle uitdaging begonnen. Maar het doen en het plannen daar zit een verschil tussen. Ik hoop dat Puck en Court nog dichter bij elkaar gekomen zijn dan ze al waren. En is het anders....dan is het ook geweldig. Als je ruimte beperkt is en je wil allebei iets, meer dan iets moois beleven, dan moet je echt goed op elkaar ingespeeld zijn! En dat lieverds hebben jullie meer dan ruim bewezen. Al die geweldige, eerlijke openhartige verslagen, bedankt! Geniet van de komende dagen in rust, absoluut relax, misschien nog wet spannends? Kortom, rust lekker uit voor a save journy at home.. xx lucy x

  • 26 April 2010 - 08:12

    Oma Dorie:

    Heerlijk voor jullie nog die dagen van rust toch, jullie hebben zeker genoeg gedaan!!!!
    Geniet nog maar heerlijk van die laatste week.
    En JULLIE bedankt dat we hebben kunnen meegenieten.

    liefs

  • 26 April 2010 - 11:24

    Anita:

    wat is het omgevlogen je denkt 2 maanden dat is een hele tijd, maar voor je het weet ben je alweer thuis. geniet van de laatste dagen, want puck als je thuis komt kan je weer aan het werk en dat zal toch wel weer even wennen zijn na zo'n heerlijke wereldreis tot gauw. geef je vader een dikke knuffel omdat hij zo goed op je gepast heeft of was het andersom

    groetjes

  • 26 April 2010 - 12:04

    Ria Brinkman:

    Kunnen jullie gewoon blijven schrijven als jullie terug zijn, zo gezellig om te horen wat jullie allemaal doen dat ik wat tijd nodig ga hebben om af te kicken.

    Alles wel in Barcelone, net geweest.

    Kus ria

  • 26 April 2010 - 20:25

    Ria Buschmann:

    Ja goed idee Ria! Kunnen jullie gewoon doorgaan in NL?!
    Ik vond het geweldig om te lezen en nogmaals: de komende dagen verwacht ik nog wel wat berichten hoor!
    Dirk en ik komen zondag ook naar Schiphol hoor, we hebben zo meegeleefd!!! xxx

  • 26 April 2010 - 22:40

    Ria Buschmann:

    O ja, en ik wil me ook nog even aansluiten bij Anita: ik ben ook blij dat Court zo goed voor Puck zorgt!

  • 27 April 2010 - 06:03

    Willy (moeder Puck):

    En wat dacht je van mij! Ik sluit me daarbij aanhoor!!!!
    Nog 5 nachtjes scheet!

  • 27 April 2010 - 10:04

    Oma Dorie:

    Ik natuurlijk ook, ik ben ook op Schiphol hoor lieverd.
    Fijne dagen nog en een goeie reis!!!
    xxx.

  • 27 April 2010 - 10:25

    Yvette:

    ...en ik ben er ook,hoor:-)Laat jullie maar goed verwennen! Heeeel veeeel plezier en genot de laatste dagen....

    kussss

  • 27 April 2010 - 11:10

    Linda:

    Hey! Nog maar eventjes... Baaaaalen!
    Ga nou nog even kijken naar dat eiland in de buurt van Christchurch. Dat scheen wel echt heel gaaf te zijn en kunnen jullie nog even wat natuur opsnuiven in plaats van bij de MacDonalds te zitten in saai Christchurch... Of vinden jullie het wel een leuke stad? Hoe dan ook .. zal wel te maken met dat die stad het eind van je reis aankondigt.. Nog niet aan denken hoor!! Tis nog lange niet!!
    Het begint hier langzaaman lekker weer te worden dus.. wat dat betreft kunnen jullie wel terugkomen strakkies hihi Ik wens jullie alvast sterkte met aclimatiseren weer hier. Ik kan me herinneren dat de drukte en de viezigheid van Amsterdam mij toen als een blok over me heen viel. Heeft maanden geduurd voor ik weer kon aarden. Hanneke van de meldkamer had dat ook zei ze toen. Wat een afknappert.. maar ja, home is where the hart is. Voor nu nog veel moois en veel plezier gewenst!~liefs, Lin.

    PS: aloe Vera is goed voor alles dat met huisdingen te maken heeft Yvette! Dus.. heb het nog nooit geprobeerd voor koortslippen die ik ook heb, nu zelfs :O) Maar het zal vast wel helpen.Tis wonderspul echt en ze verkopen het hier niet puur. Of kost kapitalen. En daar bijna niets. Dus... Cout en Puck even lief digitaat aankijken hihi

  • 27 April 2010 - 18:34

    Yvette:

    hey Linda....Puckie is door de stromende regen naar het stadje gegaan om een tube Aloe Vera gel te halen...wat een scheet,he? Enne...we kunnen elkaar de hand schudden...heb ook een koortslip :-(

    groetjesss

  • 27 April 2010 - 21:46

    Ellie Nieuwelink:

    Hallo moppies,

    Fijn dat jullie straks weer terug zijn hoor, heb jullie wel gemist.
    Geniet nog even van de laatste dagen en tot zondag. Moet ik met een aanhanger komen of denk je dat het lukt?

    Dikke kus en knuffel en tot zondag

  • 27 April 2010 - 23:21

    Linda:

    Kijk net nopg op het kaartje en vlgs mij klinkt Akaroa me bekend. Gaat een bus heen als het goed is met nog vele mooie uitzichten onderweg. Maar effe in een boekje kijken.
    18 graden bij jullie he.. hier wordt het morgen 25 :O) :O) :O)
    Ga nu slapen hier. Is bijna half 2 's nachts.
    xxx

    Heel goed van de aloe gel. Nooooooit meer koortslippen.. geweldig!! Good 4 you Yvette ;O)

  • 28 April 2010 - 11:20

    Ria Buschmann:

    Leuk die foto's!
    O nee, de foto's staan er nog niet op...

    Verder wil ik jullie niet haasten natuurlijk!

    Hoe zit het met de overbagage? Kost het?

  • 28 April 2010 - 11:21

    Ria Buschmann:

    Vervelend ben ik eigenlijk nu ik mijn reactie zo geplaatst zie!
    Sorry hoor, maar ik ben nogal nieuwsgierig en zo...!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

down under en naar de kiwi's

Recente Reisverslagen:

29 April 2010

peppers resort

25 April 2010

christchurch

21 April 2010

van west naar oost

19 April 2010

we hebben Milford sounds gedaan!!!

17 April 2010

wat een kustroute toch mooi kan zijn
Puck en Court

Actief sinds 20 Jan. 2010
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 35498

Voorgaande reizen:

01 Maart 2010 - 02 Mei 2010

down under en naar de kiwi's

Landen bezocht: